Właśnie złożyłem/złożyłam zamówienie. Kiedy zostanie wysłane?
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Nie możemy się doczekać, aż zaczniesz cieszyć się swoimi nowymi produktami! Czas wysyłki zamówienia wynosi 1-3 dni od momentu zakupu. Ze względu na ilość zamówień dostawa powinna nastąpić maksymalnie w ciągu 3 tygodni, jednak jest trwa ona najczęściej znacznie krócej. Staramy się dostarczyć produkty jak najszybciej, jednak czas produkcji i wysyłki może się różnić. Numery do śledzenia przesyłki będą dostępne 3-5 dni po jej wysłaniu.
Jeśli po 7 dniach roboczych nadal nie masz numeru do śledzenia przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem kontakt@ergoposture.pl, a my rozwiążemy ten problem.
Jaka jest polityka zwrotów, jeśli produkt nie spełni moich oczekiwań?
Oferujemy 100% gwarancję zwrotu pieniędzy, jeśli produkt jest wadliwy lub uszkodzony. Masz 30 dni od momentu skontaktowania się z nami na odesłanie produktu, aby otrzymać pełny zwrot. Odpowiadasz za zakup etykiety, aby odesłać do nas paczkę. Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci pełną kwotę pierwotnego zakupu. Uprzejmie prosimy o dołączenie imienia, nazwiska oraz numeru zamówienia do przesyłki, aby zapewnić prawidłowe i szybkie przetworzenie zwrotu.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Tak. Możesz bezpłatnie anulować każde zamówienie, pod warunkiem, że zrobisz to, zanim przedmiot(y) zostaną wysłane. Jeśli przedmiot został już wysłany, postępuj zgodnie z wyżej wymienionymi krokami, aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy.
Pomocy! Wprowadziłem/wprowadziłam błędny adres, a zamówienie zostało już złożone.
Nie ma problemu! Jeśli podałeś/podałaś błędny adres, po prostu odpowiedz na e-mail z potwierdzeniem zamówienia, podając prawidłowy adres do wysyłki. Uprzejmie prosimy o powiadomienie nas na adres kontakt@ergoposture.pl, jeśli pierwotny adres jest niepoprawny, abyśmy mogli go szybko zaktualizować bez opóźnień w dostawie. Po 24 godzinach od podania błędnego adresu zwrot pieniędzy nie będzie możliwy, jeśli nie zostaniemy o tym powiadomieni.
Mam pytanie, na które nie znalazłem/nie znalazłam odpowiedzi. Jak mogę się z Wami skontaktować?
Bez obaw! Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci w każdy możliwy sposób. Wyślij nam e-mail na adres kontakt@ergoposture.pl, a chętnie pomożemy. Obecnie mamy dużą liczbę wiadomości, dlatego prosimy o uwzględnienie swojego imienia, nazwiska, numeru zamówienia oraz dodatkowych pytań/uwag w temacie wiadomości, aby przyspieszyć odpowiedź.